Crònica 8ª Excursió de Festa Major 2015

Un any més, el Club Excursionista Salouenc es va unir a la caminada popular organitzada per l'Ajuntament de Salou amb motiu de la Festa Major.
A les 8 en punt tot estava disposat a la Plaça de la Pau per el lliurament de dorsals i avituallament. Entre salutacions, paraules de benvinguda i notes de calor, 74 dorsals van ser lliurats entre caminants del nostre club i altres caminadors que van voler afegir-se a aquesta caminada popular.
Immediatament, el trenet ens va transportar fins al Cap de Salou, lloc on vam iniciar la marxa pel camí de Ronda que voreja la nostra costa.

El dia assolellat i de bona temperatura ens va permetre gaudir de manera especial d'un paisatge natural de gran bellesa, bosc, platja, el Far de Salou recentment restaurat d'una manera molt respectuosa amb l'entorn natural, plantes autòctones com l'esparreguera , el pi blanc i el lliri de mar, entre d'altres, anaven apareixent al nostre pas.

Parades reglamentàries en els miradors que ens van permetre contemplar la Costa Daurada en tot el seu esplendor i, com no podia ser d'una altra manera, fer la nostra foto de grup.

Sobre les 12 del migdia arribem al final del passeig Jaume I, moll de costa, on ens vam reunir amb la resta de caminants i ciclistes. Tots plegats vam recórrer la distància que hi ha fins a la Plaça de la Pau, al so i ritme de la batucada dels Atabaladors de Salou. Allí, a la plaça, ens esperava el ja clàssic vermut popular precedit per l'esperat sorteig esportiu entre tots els dorsals participants. Dos d'aquests premis van recaure en caminants del nostre club. Enhorabona companys!

A continuació un descans merescut per continuar participant de la resta d'actes festius programats per a tan assenyalat dia.

Esther Cruz