Crònica Sopar de Nadal 2015

Com ja és costum i per finalitzar l'any, el Club Excursionista Salouenc va organitzar una vetllada especial en què no podia faltar un kit de festa amb sorpreses incloses. Es tractava de finalitzar aquest any amb simpatia i bon humor en un ambient on l'estrès i les preocupacions brillessin per la seva absència.
El lloc triat va ser el Restaurant Habitat Gourmet de Salou. En una paraula Chapeau!

Calorosa arribada, abraçades i petons a dojo.
Aprofitant l'ocasió, el President i Vicepresident ens van dedicar unes càlides paraules d'ànim i agraïment per la tasca realitzada aquest any que acaba, destacant l'homenatge ofert, per l'ajuntament de Salou, al nostre estimat company i amic Silverio per la seva llarga trajectòria excursionista. Novament, enhorabona Silverio! ets un gran exemple per  nosaltres.

Durant el sopar hi va haver de tot: Especial i abundant menú nadalenc, beguda, xerrada, retrobaments i moltes moltes rialles. I com no podia faltar, la performance sorpresa que, de forma altruista, el nostre estimat “Grup de lo Social” amb la seva iniciativa, enginy i mestratge ens va brindar.
La tan esperada rifa solidària no va trigar a arribar. Regals que els nostres socis col·laboradors i el nostre club aporten cada any, ens van fer passar una estona divertida de desassossec, esperant ser els afortunats. Com sol passar en aquests casos, molts són els cridats i pocs els escollits.

El nostre club és solidari. Juntament amb la recaptació de 230€ de la rifa i les aportacions individuals per lliurar a Caritas, es van sumar els 500€ entregats a la Marató de TV3 que se celebrava aquest mateix dia.

Ens acomiadem amb l'alegria de tornar-nos a trobar en la passejada i dinar de germanor que celebrem el proper diumenge.

En nom del club, gràcies per tot el que això ens aporta!

Esther Cruz