Rescat amb helicòpter d'un company del nostre club.

El passat 29 de novembre, van haver de rescatar un company del nostre club que li va donar un infart en una sortida a Els Avencs de la Febror.
Des de la trucada al 112 que va fer un dels companys que anava amb ell, van passar 5 minuts a que vinguessin a buscar-lo, tant per cel com per terra.
Miguel Ángel Marimón, el company que va patir l'infart, ara està pràcticament recuperat de l'ensurt i comenta,  que sort a haver estat federat l'assegurança es va fer càrrec de tot i que només ens adonem de la importància d'estar federats quan passen cosses realment greus.
Des de el club, encoratgem al nostre amic a que la recuperació sigui ben ràpida i fem un toc d'atenció a tots els que sortim a la muntanya de la necessitat d'estar federats.