Crònica Dinar de germanor i comiat de l´any

Un cop més el Club Excursionista Salouenc va finalitzar l'any d'activitats amb un sopar Nadalenc. Juntament amb les aportacions individuals, la tradicional rifa benèfica i la donació anual a la Marató de TV3, no va faltar la calor, l'entusiasme i molta, molta alegria. En altres paraules: grans i petits detalls que ens van fer gaudir d'una entranyable vetllada.

Com a colofó, el 18 de desembre, amb un sol radiant i una temperatura benigna per aquestes dates, després d'un tranquil recorregut pels voltants de Salou, Vila-seca i la Pineda, en un ambient del tot nadalenc, vam celebrar el tradicional dinar anual de germanor. En aquesta ocasió, vam triar un lloc proper: El Mas de l'Esquerrer, un edifici de titularitat municipal que data del 1698 i que representa un símbol de les construccions agràries de Salou.
En aquest pintoresc lloc vam fer gala del nostre nou equip de música, gràcies al qual vam poder posar notes musicals nadalenques, acompanyades de brou calent, menjar fred, bon humor a dojo i molta gresca.

Tot plegat, tinc la sensació de que ha estat un any ple d'experiències viscudes, on hem fet nous amics, hi ha hagut nous retrobaments i nous descobriments.  Com res s'atura i sense més demora,  en aquest dinar vam tornar a omplir les nostres motxilles de bons desitjos per a un nou any ple de dies assolellats i grans i petits desnivells a través dels quals poder seguir caminant.

Llarga vida al nostre club!

Esther Cruz