Ruta des de la Riba al Puig Cabrer i Serra de les Guixeres

Data: 22 de gener del 2017

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera 630529806 i Trini Cuadrado  630240227
Descripció: Ruta circular que comença i acaba a la localitat de la Riba. Prendrem el camí del Grau del Coster de la Cansaladeta que ens portarà a la Torre del Petrol, torre cilíndrica de pedra construïda al segle XIX, durant la segona guerra carlista. Des d’allà tindrem una àmplia panoràmica del Tarragonès, de l’Alt Camp i de la Conca de Barberà. Baixarem pel Coll de la Sivina i passant pel Bosc del Teix anirem descendent per pistes forestals fins a enllaçar amb el GR7. Continuarem per la cara nord-oest de la Serra de les Guixeres deixant a la dreta el poble de Lilla i més endavant el de Vilaverd.
Dificultat física: Baixa
Distancia: 13 km
Desnivell positiu acumulat: 400m
Durada: 5 hores sense comptar aturades.
Sortida de mig dia
Dificultat tècnica: Baixa
Dia, hora i lloc de sortida: 22 de gener a les 8,00h davant del IES Jaume I
Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5€ a donar directament al conductor.  Distancia en cotxe: 60 km d'anada i tornada

Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5€ Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “El Puig Cabrer des de la Riba” i el vostre “nom”
Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de  pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

·         Aigua
·         Esmorzar
·         Calçat i roba adequats
·         Aconsellable bastons i roba d’abric.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Xantal Romaguera i Trini Cuadrado.