Ruta De la Morera a la Cova Santa Roca Corbatera

Data: 18 de març de 2018
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta:  Benet Presas 676980776

Descripció:
De la Morera per el grau del Carbassal a la Cova Santa Roca Corbatera i retorn per grau dels Barrots.

Anirem en cotxes fins a la Morera del Montsant, pujarem per el grau de Barrota (hi ha 3 passos equipats, compte les persones amb vertigen), el singlés d’en Rodés, la Cova Santa, passarem per sota dels singles de Sant Joan, pujarem a la Roca Corbatera (el punt mes alt del Montsant, 1.165m.) tornarem passant per sobre el single de les roques de Sant Joan, cap a la serra Major i baixarem per el Balcó del Priorat i el grau de Barrots fins a la Morera.

Aquesta caminada ens oferirà grans vistes sobre la Morera, Cornudella, l’Ermita de Sant Joan del Codolar, a més de fer el punt mes alt del Montsant travessarem els singles d’en Rodés que tenen un microclima propi i una vegetació diferent, la baixada per el racó del Boixets passant per el Balcó del Priorat fins arribar al grau de Barrots té una de les millors vistes del Montsant.

Es una excursió de dificultat moderada però exigent i més perquè la farem en un matí. I ha varis passos equipats, que són fàcils, però les persones amb vertigen ho poden tenir més difícil.

Dificultat física: Moderada exigent
Distància: 17 Km aprox.
Desnivell acumulat: 750m aprox.
5 hores de camí sense comptar aturades
Dificultat tècnica: Moderada exigent
Comarca Priorat

Dia, hora i lloc de sortida 18 març a les 07:00h davant l’institut Jaume I de Salou
Hora prevista arribada a Salou: 15;00
Distancia en cotxe fins la morera 50km.
Es tindran que lliurar 5€ a qui porti els cotxes

L’organització pot canviar el recorregut al seu criteri, per raons de climatologia, temps o dificultats que puguin sorgir.

Socis: Activitat gratuïta
Socis del Club Nàutic: 2 €
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871
 7250.
Indiqueu De la Morera a la Cova Santa Roca Corbatera” i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha de portar omplert el    Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Aigua suficient
Calçat i roba adequats
Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza:
 Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171