Ruta De la Morera a la Cova Santa Roca Corbatera

Data: 10 d'abril de 2022
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta:  Benet Presas 636464654

Descripció:
De la Morera per el grau del Carbassal a la Cova Santa Roca Corbatera i retorn per grau dels Barrots.

Anirem en cotxes fins a la Morera del Montsant, pujarem per el grau de Barrota (hi ha 3 passos equipats, compte les persones amb vertigen), el singlés d’en Rodés, la Cova Santa, passarem per sota dels singles de Sant Joan, pujarem a la Roca Corbatera (el punt mes alt del Montsant, 1.165m.) tornarem passant per sobre el single de les roques de Sant Joan, cap a la serra Major i baixarem per el Balcó del Priorat i el grau de Barrots fins a la Morera.

Aquesta caminada ens oferirà grans vistes sobre la Morera, Cornudella, l’Ermita de Sant Joan del Codolar, a més de fer el punt mes alt del Montsant travessarem els singles d’en Rodés que tenen un microclima propi i una vegetació diferent, la baixada per el racó del Boixets passant per el Balcó del Priorat fins arribar al grau de Barrots té una de les millors vistes del Montsant.

Es una excursió de dificultat mitjana-alta una mica exigent. I ha varis passos equipats, que són fàcils, però les persones amb vertigen ho poden tenir més difícil.

Dificultat física: Mitjana-alta
Distància: 15 Km aprox.
Desnivell acumulat: 600 m aprox.
5 hores de camí sense comptar aturades
Dificultat tècnica: Mitjana -alta
Comarca Priorat

Dia, hora i lloc de sortida 10 d'abril a les 08:00h davant l’institut Jaume I de Salou
Hora prevista arribada a Salou: 17:00
Distancia en cotxe fins la morera 50km.
Es tindran que lliurar 5€ a qui porti els cotxes

Socis CEC Cambrils: gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871
 7250.
Indiqueu De la Morera a la Cova Santa Roca Corbatera” i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, s'ha de fer una temporal abans de divendres per poder sortir d'excursió amb el club.

Aigua suficient
Esmorzar i dinar
Calçat i roba adequats
Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza:
 Club Excursionista Salouenc.