Xè Aniversari del Club excursionista salouenc

El Xè aniversari del Club excursionista salouenc ja és aquí!
El pròxim 10 de juny et volem veure a La Mussara.

-         "La més llarga caminada comença amb un pas" diu un proverbi hindú i deu de ser cert, ja que poc podíem pensar que deu anys més tard del bateig del club, ho celebraríem amb tanta il·lusió, i per aquest motiu, ens agradaria compartir-ho amb tu.

Tenim previst anar en autobús i oferir dos recorreguts diferents. El primer és de Vilaplana a La Mussara pel camí de les Tosques i el segon és per dalt de La Mussara, pels qui vulguin gaudir d'una passejada tranquil·la.

Per dinar hi haurà cosa bona! molt bona! Això sí, si ets vegetarià, vegà o tens alguna intolerància, ens ho hauries de comunicar.

Dia, hora i lloc de sortida.
10 juny 2018 a les 08:30 h davant IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Autobús que el club posarà a la disposició del club. Hi ha 55 places, així que com que apuntarem per rigorós ordre d'inscripció, si et quedes fora hauràs d'anar amb els teus propis medis.

Socis: Activitat gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 12 Ingressar import a BBVA. Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250Indiqueu “Aniversari” i el vostre “nom

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el  full pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171

Aigua
Calçat adequat
Roba adequada
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Comissió social. Tel: 679216992

Apuntat!!