XI Aniversari del Club excursionista salouenc

L'11 aniversari del Club excursionista salouenc ja és a tocar, així que el pròxim 9 de juny el volem celebrar amb tu i estem preparant-ho tot per tal que sigui un gran dia.

Tenim previst anar en autobús i oferir dos recorreguts diferents. El primer és de Vilaplana a La Mussara pel camí de les Tosques, -els que el coneixeu ja sabeu que és una caminada plena d'encant- i el segon és per dalt de La Mussara, pels qui vulguin gaudir d'una passejada tranquil·la.

Per dinar hi haurà...  Tabulé amb crudités i un segón a escollir entre Rodó de pollastre farcit o Pastís de peix. En el moment de fer l'inscripció heu d'escollir el segon!

Dia, hora i lloc de sortida.
9 juny 2019 a les 08:30 h davant IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Autobús que el club posarà a la disposició del club. Hi ha 55 places, així que com que apuntarem per rigorós ordre d'inscripció, si et quedes fora hauràs d'anar amb els teus propis medis.

Socis: Activitat gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 15 Ingressar import a BBVA. Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250
Indiqueu “Aniversari” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el  full pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat adequat
Roba adequada
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171
Comissió social. Tel: 679216992