Les Bulloses - El Carlit

SORTIDA TANCADA!!

Data 20 i 21 de juliol

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Benet Presas 636 46 46 54

Descripció: Aquesta sortida està preparada per tal que tothom que li agradi caminar, pugui gaudir de la muntanya. Hi ha dues propostes: una pels estanys de les Bulloses i l'altra, l'ascenció al Carlit.

Els Estanys de les Bulloses és una bonica excursió d'alta muntanya apta per fer en família amb nens. A l'estiu està força concorreguda. Un itinerari circular d'alta muntanya on poder gaudir d'un excel·lent paisatge de bosc alpí.

El Carlit, amb els seus 2.921m d'altitud, és una de les muntanyes més visitades del Pirineu. D'aquest itinerari cal destacar la gran bellesa de l'entorn i els paisatges idíl·lics pels que transcorre. El recorregut consta de dues parts molt diferenciades. Durant la primera part, el sender avança sense fer grans desnivells; el camí, que s'inicia a l'estany de les Bulloses, recorre la desena de llacs que formen la zona lacustre i que ens fan gaudir d'aquesta primera part de l'itinerari. La segona part és molt més empinada. En arribar a prop del Tossal Colomer i de l'estany Sobirà comença el gran desnivell i és necessari un major esforç per pujar finalment fins al cim.

Dificultat física Les Bulloses: Fàcil per persones acostumades a caminar per la muntanya.

Distància: 12,5 Km aprox.

Desnivell acumulat: 500 m aprox.

Sortida de dia sencer

Dificultat tècnica: Fàcil

Dificultat física El Carlit: Alta

Distància: 15 Km aprox.

Desnivell acumulat: 1100 m aprox

Sortida de dia sencer

Dificultat tècnica: Exigent

Dia, hora i lloc de sortida:

Anirem a dormir divendres 19 de juliol a la Cerdanya per poder fer les excursions dissabte 20. Tornarem diumenge 21.

Qui vulgui anar directament dissabte per fer només l'ascenció, que parli amb l'organitzador per concretar lloc i hora.

Mitjà de transport: Cotxes particulars, abonant 35 € directament al conductor.

El preu per persona i nit en concepte d'allotjament serà de 40€ aprox. S'ha de confirmar abans del 30 de juny, després no podem garantir aquest preu.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250.
Indiqueu "El Carlí" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Aigua suficient
Esmorzar i dinar
Calçat i roba adequats

Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171
Imparteix: Benet Presas