Marxa Aquàtica

Data: Diumenge 8 de setembre

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Cisco Pérez 626 45 49 08

Descripció: Caminarem tranquil·lament dintre el mar, en fila, amb l'aigua més amunt de la cintura, exactament, a sota el diafragma. Farem un tram d'uns 100 / 150 metres diverses vegades per tal de fer un tastet del que incorporarem al nostre club: La Marxa Aquàtica, que a més de ser una varietat del senderisme, és adequat per a tota classe de persones i edats i tot i que es pot practicar tot l'any, serà una varietat de la qual podrem gaudir els mesos d'estiu, on la nostra platja ens ofereix unes condicions extraordinàries.

Als beneficis del senderisme habitual, hi suma l'augment de l'esforç i el control del moviment, perquè les cames estan sempre submergides, i també, quan es fa amb un rem, la necessitat de fer treballar tot el cos coordinadament.

I per sobre de tot, és molt divertit!

No cal saber nedar per practicar aquest esport.

Dificultat física: Fàcil

Dificultat tècnica: Sense dificultat

Dia, hora i lloc de sortida:

8:30' (diumenge) a la platja de Llevant devant del PK costat font cibernètica i per més exactitud devant mateix del xiringuito "la caña". Allà farem els exercicis dins i fóra del agua.

Duració aprox. 2 hores inclós café o suc.

Preu: Activitat gratuïta

Sabata d'estiu de muntanya i mitjons.

Banyador de nedar arrapat pels senyors i banyador o biquini de nedar per les senyores.

I molt important! Tovallola i sabates i roba de recanvi!!

Organitza: Club Excursionista Salouenc 681188171

Imparteix: Cisco Pérez