Circular pel Monsant - Sant Joan del Codolar. Roca Corbatera pels 3 graons, Grau del Montsant

Data: 15 de setembre del 2019

Nom de la persona que fa la proposta: Benet Presas 636 46 46 54

Descripció:
Anirem en cotxe fins a Cornudella i allà continuarem per una pista fins a l’ermita de Sant Joan del Codolar, on deixarem els cotxes. Els 4 km que hi ha entre Cornudella i l’ermita són per una pista asfaltada però en no massa bon estat i estreta, però si pot pujar perfectament amb qualsevol mena de cotxe.

Començarem a caminar del darrere de l’ermita i hi ha un tram que puja molt fort i tres passos equipats, un cop superats aquests passos anirem pujant fins a la roca Corbatera, el cim més alt del Montsant (1.163 m.) després anirem carenant fins al Pla del Moloner, Cova Santa i baixarem pel grau del Montsant, sense cap dificultat.

És una excursió de migdia en la que estarem al cotxe de tornada cap a la dues del migdia.

Dificultat Física: mitjana

Distància: 6 Km

Desnivell acumulat: 500 m

Hores de camí: 3,30 h

Sortida de mig dia

Dificultat tècni: mitjana-alta

Dia, hora i lloc de sortida
15 de setembre del 2019 a les 8:00 h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor.

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Montsant” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Botes trekking

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Benet Presas