XX Caminada de l´Associació d´amics de les Muntanyes de Prades 2019

Benvolguts/des

L'Associació d'amics de les muntanyes de Prades organitza enguany, i ja en van 20, la Caminada pel Massís de les Muntanyes de Prades. L'edició d'enguany es desenvoluparà pel terme de Rojals, amb sortida i arribada en aquesta pedania de Montblanc.Com a novetat els participants podran triar entre 3 recorreguts, de 12,5 km, 22 km i 33 km que s'hauran de completar en un temps màxim de 12 hores. A l'arribada hi haurà dinar per tots els participants i a les 7 de la tarda, per celebrar els 20 anys, hi haurà una festa de cloenda amb cava,una actuació musical i parlaments.

La caminada, com molts de vosaltres ja sabeu, no és competitiva ni puntuable. La sortida des de Rojals es farà entre les 7 i les 8 del matí. Per inscriure-us podeu fer-ho des de la nostra web www.aamp.cat o des de la web de la FEEC www.feec.cat

Us esperem el proper diumenge 6 d'octubre per compartir la nostra afició i, enguany, la nostra festa d'aniversari.

Cordialment

Josep Moragas Pagès