Ruta del Dips, de Joan Peruch

Data: 22 de desembre de 2019

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Ferran Martí, telf  639 74 26 62

Descripció:

De la mateixa manera que Transilvània té la novel·la de Dràcula, la Serra de Llaberia té la novel·la de vampirs Històries naturals, de Joan Perucho. Entre la llegenda i la ficció, el llibre ens endinsa en la història del Dip, que terroritza la població de Pratdip. Per recórrer els escenaris de la novel·la us proposem aquesta excursió circular, que val la pena iniciar amb un tomb pel poble de Pratdip, on es mantenen les dues torres d’entrada al poble emmurallat.

Dificultat física: Fàcil

Distància: 8 kms aprox

Desnivell positiu acumulat: 327 m aprox

Temps: 3 hores de camí sense comptar aturades

Caminada curta de migdia

Dificultat tècnica: Fàcil

Dia, hora i lloc de sortida: 22 de desembre de 2019, a les 8:00 h del matí davant de l'IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars.

Despeses de viatge: 5 € a abonar directament al conductor.

No socis: 5 € a ingressar a BBVA nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257. Indiqueu "Pratdip" i el vostre nom

Recordeu que, qui no tingui llicència ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Fruita
Botes trekking
Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Ferran Martí