Ens quedem a casa

Davant la situació d’emergència generada per l’afectació del COVID-19, la FEEC recomana seguir el decret aplicat des del Gobierno de España i les darreres mesures aplicades per part de la Generalitat de Catalunya on es demana el confinament total de la població durant els pròxims dies.

Les oficines del Club Excursionista Salouenc estaran tancades al públic però seguirem donant tota l’atenció als socis via telefònica i per correu electrònic.

Les cobertures de les llicències suspeses

– Després del Decret del Gobierno de España de l’Estat d’Alarma poden quedar afectades  les cobertures de l’assegurança de les llicències de la FEEC.

El decret on es demana el confinament de la població fa que qualsevol accident a la muntanya pugui ser considerat com una imprudència.

Us demanem per tant, que us quedeu a casa.

Tot anirà bé.

Club Excursionista Salouenc