Matinal pels voltants de Llaberia

Data: 7 de juny 2020

Nom de la persona que fa la proposta: Kico Pellisa 615 59 62 65

Descripció: Pratdip-Sender i Grau dels Solans-Portell de l'Estudiant-Camí de la Forestal-Cingles de la Barranca-Portell del Carreter-PR-C 90-Portell de la Dòvia-Pista-Pratdip.

Recomanable itinerari als voltants de Pratdip i Serra de Llaberia, on fins al km.5,9 és un interessant recorregut de muntanya, amb diversos graus, grimpades i passos de corda o sirga als Portell de l'Estudiant i Carreter. Del km. 0 al 1,5 és força costerut. Les impressionants vistes de la zona no ens deixarant indiferents

Dificultat: Mitja, per persones acostumades a caminar per la muntanya. Hi ha alguna grimpada.

Distancia: 13 km

Desnivell acumulat: 500 m

Hores de camí sense comptar aturades: 4 h

Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Mitja

Dia, hora i lloc de sortida: 7 de juny a les 7,30 davant del IES Jaume I

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor.

Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Llaberia” i el vostre “nom”.

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat  i roba adequats, esmorzar i aigua suficient

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Kico Pellisa