Excursió per la serra de Llaberia

Data: 13-setembre-2020

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon: Albert Sunyol 628 31 01 87

Descripció:  Aquesta ruta transcorre per una antiga via de comunicació: la CARRERADA DE LES TAULES, construïda per al pas de bestiar entre antics camps de conreu, avui dominats pel bosc.

Itinerari: Marçà- Riera de Marçà- Caseta de la Vall- Cresta del Gall- Mas de Cosme- Grau del Mal Pas- Cruïlla Vall de Massanes- Riera de Marçà.

Sortirem de Marçà, seguin una pista que transcorre paral·lela al barranc de Ribassos. En un encreuament agafarem un sender que ens portarà al capdamunt on planejarem fins a trobar l'edifici de la:  CASETA DE LA VALL
Amb un COCO (construcció de pedra seca). D’aquí agafarem el sender que s'enfila per la CRESTA DEL GALL en
direcció al MAS D'EN COSME; després anirem baixant pel  GRAU DEL MALPAS fins a una cruïlla que ens portarà
cap al punt de sortida.

Dificultat Física: Fàcil
Distancia: 10,76  Km aprox.
Desnivell acumulat: 422 m aprox.
Excursió de dia sencer
Dificultat tècnica: Fàcil

Dia, hora i lloc de sortida: 13 de setembre de 2020 a les 8.00 h. del matí davant IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: A donar directament al conductor 5€.

Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5€ Ingressar import a BBVA. Via Roma 42 ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Llaberia” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Esmorzar i dinar
Calçat adequat
Roba adequada,
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club excursionista salouenc. Tel: 681 188 171
Imparteix: Albert Sunyol