Mont-ral, camí del mas de Miró, fonts del Glorieta, les Virtuts, riu Glorieta, escletxa de la Canaleta, Mont-ral

Cingles del Glorieta amb els Motllats al fons

Data: Dia 30 de maig del 2021
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera, telèfon 630529806

Descripció: Sortirem del camp de futbol de Mont-ral i baixarem cap al riu Glorieta pel camí del mas de Miró recentment recuperat. A mida que anem baixant veurem el poblet de Mont-ral des d’una perspectiva molt diferent a l’habitual. Un cop arribats al riu, ben a prop de les fonts del Glorieta, el creuarem i enfilarem cap a la Serra del Pou en forta pujada pel grau del Malpàs. Un cop a dalt ens dirigirem cap el pou de gel que li dona nom a la muntanya i d’allí davallarem pel portell del Maseter cap a l’ermita de les Virtuts tot continuant la baixada fins a trobar de nou el riu Glorieta. Ara ja sí, pel camí convencional, seguirem riu amunt fins a tocar altra vegada les fonts del Glorieta. El darrer tram de pujada el farem pel pas de l’escaleta al cingle de la Canaleta, una escletxa equipada amb una escaleta de fusta. Un cop superat aquest pas, només ens quedarà pujar per un corriol costerut per retrobar el punt d’inici de la ruta.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: Mitjana
Distància: 14 km
Desnivell positiu acumulat: 600 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Durada aproximada caminada: Dia sencer

Dia, hora i lloc de sortida: 8,00 h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 5 €.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Mont-ral" i el vostre nom.

Recordeu qui no estigui federat, ha de portar signat el document de pròpia responsabilitat, descarrega'l aquí: Document de pròpia responsabilitat.

Calçat i roba adequada.
Aconsellables bastons