De Renau a Vilabella pel Riu Gaià

Data: Dia 6 de juny del 2021
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Trini Cuadrado, telèfon 630240227

Descripció: Ruta circular des de Renau, passant pel poble de Vilabella, fàcil tècnicament i físicament. Sortirem del poble de Renau, passarem pel Pi de les tres soques, continuant camí ens acostarem al Gaià i el creuarem, segons la quantitat d’aigua ens haurem de descalçar.  Des d’allí ens dirigirem travessant la via del tren cap al Set ponts. Seguirem el curs del Gaià travessant-lo diverses vegades, la darrera, per la passarel·la situada al costat del Molí del Mig. Arribarem a Vilabella i des d’allà tornarem cap a Renau on finalitzarem la sortida.

Dificultat física: Fàcil per persones acostumades a caminar per la muntanya
Distància: 12,3 km
Desnivell positiu acumulat: 245 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Durada aproximada caminada: Matinal
Dia, hora i lloc de sortida: 8:00 h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 2 €.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Renau" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el  full pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Aconsellables bastons

Organitza: Club Excursionista Salouenc 681188171