El Bosc Pintat de Poblet

Data: 8 d'agost del 21
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Trini Cuadrado, telèfon 630240227

Descripció: Ruta circular en la que sortint des de l'àrea de lleure de la Casa forestal de Castellfollit (Vimbodí i Poblet - Conca de Barberà) arribarem a la Mola d’Estat o dels Quatre Termes i a la Font de les Tres Creus.

Farem un recorregut per una part del Bosc de Poblet, l'anomenat "Itinerari micològic núm. 4 pel bosc de Castellfollit", on trobarem diversos bolets pintats als arbres obra de Genís Colell, que només es poden veure si ens col.loquem en una visual concreta.
L’ itinerari transcorre per boscos de pinassa, pi roig, roure martinenc i alzina, acompanyats de moltes altres espècies: serveres, til·lers, avellaners, boix grèvol i aurons.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: Fàcil per persones acostumades a caminar per la muntanya
Distància: 9’43 km
Desnivell positiu acumulat: 507 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Durada aproximada caminada: Matinal
Dia, hora i lloc de sortida: 8:00 h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 2 €.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "El bosc pintat" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el  full pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat i roba adequada.
Aconsellables bastons