Calçotada del club excursionista salouenc

Data: 6 de març de 2022

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta:  Siscu Arbó 649512510 i Miquel Boix 608178816

Descripció: Caminarem planerament per la línia de costa GR - 92, també camí de ronda uns 12 km (anada i tornada). Sortirem de la platja de Creixell de l’aparcament del costat del càmping Gavina (restaurant on dinarem), caminarem per un passadís a trams enfonsat i d’altres amb terra-sorra, a dreta i esquerra, ens endinsarem per un espai protegit amb vegetació mediterrània, direcció a "La Torre" a Torredembarra, passarem pel seu passeig marítim en direcció al port esportiu que podrem visitar. Tot seguit pujarem al peu del far, un dels mes alts. Tornarem pel mateix lloc, al restaurant Gavina, on podrem assaborir una "CALÇOTADA" vora mar.
Caminada per a persones a qui agradi caminar i esforç baix; els valents que tinguin ganes de prendre el bany ho podran fer amb banyador o sense.

La calçotada serà a les 14 h i és possible apuntar-se a només el dinar, advertint-ho quan s’ompli el qüestionari per apuntar-se a l’activitat.

Preu de la calçotada: 35€, amb calçots a demanda.

Disposen d’una Calçotada Premium per 43 € en la qual substitueixen la carn habitual per un entrecot. Millor per 2 persones perquè tenen peces grans.

DATA MÀXIMA PER APUNTAR-SE: DIJOUS 3 DE MARÇ

Limitat a 30 persones per rigorós ordre d'inscripció

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: Fàcil.
Distància: 12 km
Desnivell positiu acumulat: Sense desnivell
Dificultat tècnica: Fàcil
Durada aproximada caminada: Dia sencer
Dia, hora i lloc de sortida: 6 de març a les 8:00 h del matí davant de l’IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 5 €.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Calçotada" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de dijous 3 de març

Calçat i roba adequada. Banyador - o no -
Aconsellables bastons