La Torreta del Montsià i Foradada passant pel Mas de Mata Redona

Comarca: Montsià

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta:  Benet Presas 636464654

Descripció:
Anirem en cotxe fins a La Ràpita i agafarem una pista fins a una àrea de lleure on aparcarem.
Començarem a caminar per pista asfaltada 2 km, fins al Cocó de Jordi (abans aquest tram es feia en cotxe, però ara ho han tallat i cal fer-lo caminant). Pujarem per un bosc mediterrani que es va convertint en alzinar fins a la font del Burgar i d’aquí al mas de Mata Redona, on esmorzarem, a partir d’aquí anirem sense massa dificultat al mas del Comú i farem la darrera pujada fins a la carena del massís del Montsià, arribarem a la Torreta del Montsià, punt més alt de la serralada (763 m) i a partir d’aquí anirem carenant finsa la roca Foradada (una hora i mitja aproximadament), dinarem aquí i tornarem per la font del Burgar fins al cotxe.

Cal destacar que aquest massís per les persones que no són de les Terres de l'Ebre és força desconegut i sobretot les vistes espectaculars tota l’estona que estarem carenant fins a la Forada.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: mitjana/alta. Tot i que no hi ha cap pas massa complicat la carena és força aèria, per tant compte amb les persones amb vertigen.
Distància: 18 km aprox.
Desnivell acumulat: 850 m aprox.
Temps de caminar: 6 hores de camí sense comptar aturades
Dificultat tècnica: Mitjana -alta

Dia, hora i lloc de sortida 24 d'abril a les 08:00 h davant l’institut Jaume I de Salou
Hora prevista arribada a Salou: 18:00
Distancia en cotxe 85 km d'anada.
S'hauran que lliurar 10 € a qui porti els cotxes

Socis: Activitat gratuïta
Socis CEC Cambrils: gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871
 7250.
Indiqueu Montsià” i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, s'ha de fer una temporal abans de divendres per poder sortir d'excursió amb el club.

Aigua suficient
Esmorzar i dinar
Calçat i roba adequats
Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza:
 Club Excursionista Salouenc.