Sortida a la Cova Pintada i Racó del Moro (Ports de Beseit) (amb ruta alternativa curta)

Data: Dia 22 de maig 2022

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Salvador Matas i Lluïsa Recasens tel 667 45 07 15

Descripció: Recorregut de tot el dia per la Cova pintada, el barranc de Lloret, el Coll de Morralets, l’Escarrissó de Borosa i el Racó del moro.
Intensa, salvatge, aventurera, exigent, bellíssima…, són alguns dels adjectius apropiats per descriure aquesta ruta.

OPCIÓ CURTA! Hi ha una ruta alternativa més curta que només fa una part de recorregut. De nivell fàcil, veurem la Cova Pintada, el Barranc de Lloret i el Racó del Moro.

Excursió de dia sencer

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pels guies si ho considera oportú.

Llarga:
Guia: Salvador Matas
Dificultat física: Alta
Distància: 10,00  km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 600 m aprox.
Dificultat tècnica: No és una ruta per fer-la qualsevol, és una ruta dura i exigent. Cal estar preparats molt bé físicament, i sobretot mentalment, ja que entre la Cova Pintada i el Coll de Morralets la ruta no està molt senyalitzada. i cal estar molt atents als punts, senyals vermells i fites. És una ruta per muntanyencs que vulguin viure una veritable aventura!

Curta:
Guia: Lluïsa Recasens
Dificultat física i tècnica: Baixa
Distància: 6,80  km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 275 m aprox.
Descripció: Se surt del mateix aparcament al Barranc de Lloret. Passem pels Bufadors, seguim pel camí de la dreta fins a la Cova Pintada, passant per la Font de la costa dels Dolors. Després tornarem als bufadors i anirem al Racó del Moro seguint el barranc de Lloret. Allí esperarem a l’altre grup. Aquí hi ha uns gorgs, que qui vulgui es podrà banyar.

Dia, hora i lloc de sortida: 22 de maig de 2022 a les 7,45 h del matí de l’IES Jaume i de Salou.

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 10 €.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Cova Pintada" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència s'haurà de fer la llicència temporal per un dia (cost: 4,50€) i s'ha d'apuntar abans de divendres per poder-la gestionar.

Aigua (2 litres)
Esmorzar i dinar
Calçat i roba adequada. Banyador i tovallola per qui es vulgui banyar.
Aconsellables bastons

Organitza: CEC Cambrils i Club Excursionista Salouenc