Ruta en caiac Miravet-Benifallet

Data: 7 d'agost 2022
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Beti Martí 688757005

Descripció:
La ruta en piragua Miravet-Benifallet és la joia de la corona, la ruta en caiac més espectacular i la preferida de molta gent! Diuen que és el tros més bonic de l’Ebre català. L’Ebre, el nostre protagonista, deixa les terres de la Ribera d’Ebre, s’endinsa suaument per a visitar el Baix Ebre i portar-li el seu vital obsequi.

Aquí ens mostra el pas de Barrufemes, una de les seves cares més boniques; amb cabells de rica vegetació, amb nassos i orelles de roques mil·lenàries, amb ulls que ens vigilen.

Encalaixat, entre les acaballes de les muntanyes de Cardó i els contraforts laterals de les serres de Cavalls i Pàndols, tot formant un conjunt de singular bellesa paisatgística, acompanyat d’una gran riquesa històrica i patrimonial.

Arribarem a Benifallet, on ens hem d’aturar per gaudir d’una rica i variada gastronomia, dels productes dels seus horts, de les precioses Coves Meravelles, o de passejar per les serres de Cardó.

De Benifallet diuen que és el poble de les Coves, el llagut, les piragües, la taula, la fruita i el pastisset.

IMPORTANT: Apuntar-se abans de dijous per garantir caiac.

Dificultat física:
Fàcil. No cal experiència

Dificultat tècnica:
Fàcil. No cal experiència

Dia, hora i lloc de sortida:
7 d'agost a les 7:30 h davant del IES Jaume I de Salou.
Hora d'arribada a Benifallet 13h aprox. Hora d'arribada a Salou: 14h aprox.

Mitjà de transport: Cotxes particulars.
Durada aproximada en cotxe: 60 minuts.
Despeses de viatge: 15 € a abonar directament al conductor.

Despeses de l’activitat:
A donar directament a l’empresa de l’activitat: menys de 10 participants = 25 € per persona; més de 10 participants = 20 € per persona.

Socis CEC Cambrils, gratuïta
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu: “Caiac” i el vostre nom.

Recordeu que és obligatori portar la Targeta Federativa si no la tens, sol·licita la targeta temporal. NO PODRÀ PARTICIPAR NINGÚ QUE NO ESTIGUI ASSEGURAT.
.
Calçat adequat per aigua
Roba adequada per bany
Roba de recanvi (en acabar ens podrem dutxar i canviar)