Dinar de Germanor i Concurs de Truites

Com anys enrere, volem fer una trobada amb els amics i companys de muntanya i tancar un tram més del nostre camí.
Hem tingut temps complicats, per això hem de celebrar cada moment de vida, cada glop de salut i llibertat.

Diumenge dia 11, el club excursionista us ofereix una trobada a la masia Mas Esquerrer.

Us proposem una caminada en la que anirem del Mas de l'Esquerrer cap a la Pineda i tornar al punt de partida.
Recorregut apte per a tothom acostumat a caminar.

Dificultat Física: Fàcil
Distància: 10 km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 50 m.
2,30 hores de camí sense comptar aturades
Caminada matinal.

Dificultat tècnica: Sense dificultat, apta per tothom acostumat a camina . Caminarem per asfalt.

Imparteix: Benet Presas

Sortida de l'Institut Jaume 1r: 8,30 h. Anirem amb cotxes particulars al mas de l'Esquerrer. Des d'allà començarem la caminada, una circular que ens tornarà al mas de l'Esquerrer.

Dinar de Germanor al Mas de l'Esquerrer. C/ Camí del Racó, s/n, a les 13h

El club convidarà al vermut, la beguda i a les postres.
Per dinar podeu portar el vostre dinar de motxilla o aprofitar a menjar tapes de diferents truites que optaran a concurs i que podràs bescanviar per les butlletes que es vendran a 5 € i que et donaran l'opció de tastar dues tapes de truita, iguals o diferents.

Els diners de la venda de tiquets aniran destinats a la Marató de TV3 2022

Socis, gratuït
No socis 10 €

Últim dia per apuntar-se dissabte 10 de desembre! No badeu!!

Veniu preparats per cantar nadales, ballar, i per menjar truita! tot el que la imaginació us doni de si!

Bases del concurs de truites.

M'APUNTO