Seminocturna a la Punta de les Rojales

Data: 29 de juliol de 2023
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Benet Presas Tel 636464654

Descripció: Excursió seminocturna que, començarem a caminar al voltant de les 18:30 de la tarda. Caminar en direcció a l'Hospitalet, seguint el GR 92 que ens portarà a la punta on hi ha el càmping El Templo del Sol, des d'allà donarem la volta fins a arribar a la platja del Torn pel camí de ronda que està per darrere de la platja, dintre d'unes pinedes. D'allà arribarem fins a l'illot del Torn i continuarem cap al sud, cap a la Cala del Llop Marí i seguirem fins a arribar a La Casilla de la Renfe. Pujarem cap a la Punta de les Rojales on està l'aparcament. Caminarem 150 m més per arribar al nostre espai "restaurant".
Important: porteu força aigua, ja que no hi ha cap font en tot el recorregut. I si voleu, alguna cosa per seure, perquè l'espai és una mica agrest.

Si algú vol portar el seu pelut, recordeu que l'ha de portar lligat durant tota l'excursió, segons normativa vigent.

ATENCIÓ: L’itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Aproximació: Agafarem l'A7 fins la sortida de l'Hospitalet i agafarem la N340 fins al Coll de Balaguer i d'allà anirem per la carretera que va a la platja del Torn i al Collet de les Rojales trobarem l'aparcament on deixarem els cotxes.

Dificultat física: Fàcil
Distància: 6,34 km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 222 m
3 hores de camí sense comptar aturades
Dificultat tècnica: Sense dificultat per persones que sovint practiquen esport.

Dia, hora i lloc de sortida:
Dissabte 29 de juliol a les 18:00h davant IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:
27 km x 2 = 54 km
54 km x 0,35 € = 18,19 € per vehicle.
18,19 : 4 = 4,72 € a donar directament al conductor

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal dijous abans de les 12 del migdia

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu “Seminocturna” i el vostre nom

Aigua (suficient)