1r OPEN de AQUA BEACH TRAIL de SALOU - 08/10/2023

El Club Excursionista Salouenc us convida a participar en la JORNADA DE MARXA AQUÀTICA – ESPECIALITAT AQUA BEACH TRAIL que tindrà lloc el diumenge, 08 d’octubre del 2023, a la Platja de Llevant, àrea de la zona d’Esports.

Amb la col·laboració del Club Excursionista Arítjol i la de la FEEC es disputarà a Salou una Matinal de Aqua Beach Trail dins del Circuit de Catalunya de Marxa Aquàtica 2023, amb les proves de:

-          Cursa Llarga de 7.000 m des de la Platja de Llevant fins al final de la Platja Llarga i tornada, fent camí de ronda entre platges.

-          Cursa Curta de 3.300 m des de Platja de Llevant fins al final de la Platja de Capellans i tornada

En paral·lel es celebrarà el 1r Open de Aqua Beach Trek de 2.500 m des de l’arc de sortida a la zona esportiva de la Platja de Llevant fins al la Patja dels Pilons i tornada, repetint aquest tram un segon cop. L’anada cap els Pilons serà de Marxa Aquàtica i la tornada cap a l’arribada serà de caminar o córrer per la zona pavimentada al costat de la platja.

Lloc de recepció de participants i entrega de dorsals:

Platja de Llevant a la Zona de l’Àrea Esportiva al costat de les lletres de SALOU.

Horaris:

Recepció de participants a les 09:00 h

Curses:

MODALITAT

HORA SORTIDA

HORA TANCAMENT

Recorregut 7,00 km (ABTrail)

09:30 h

11:30 h

Recorregut 3,30 km (ABTrail)

09:45 h

11:00 h

Recorregut 2,50 km (ABTrek)

10:00 h

11:30 h

Zona de participants, estarà delimitada per tanca baixa i cinta de plàstic. Aquesta zona anirà acompanyada de banderoles de la competició en els punts límits per identificar l’activitat i lones publicitàries de patrocinadors. No es disposarà de vestidors o lloc per a deixar les pertinences personals, que s’hauran de deixar dins del recinte tancat o en els cotxes propis.

Parkings:

A partir del 1 d’octubre els pàrquings de platja deixen de ser de pagament i són els més escaients per a la ubicació de la jornada. També n’hi ha entre el Carrer del Carril i el Carrer de Pere Martell (Zona de Pins).

Al Carrer de Berlín, 27 també hi ha un pàrquing lliure a partir de l'1 d'octubre, al costat de l'antiga via de FF.CC.

Inscripcions:

A la pàgina web de la FEEC, www.feec.cat trobareu el Calendari del Circuit de Catalunya 2023 de Marxa Aquàtica i podeu entrar a Inscripcions clicant a la jornada de Salou del 8 d’octubre

També captant el QR del cartell o directament al link:

Preus de les Inscripcions COPA i CAMPIONAT:

FEDERATS FEEC: 8€

NO FEDERATS FEEC: 13€ (inclou la llicència temporal del dia)

FEDERATS FEEC SOCIS del CESalouenc, CECambrils i CEArítjol: 5€

NO FEDERATS FEEC SOCIS del CESalouenc, CECambrils i CEArítjol: 10€ (inclou la llicència temporal del dia)

Recordatoris:

-          Edats per a competir Curses Llarga i Curta: 18-75 anys

-          Edats per a OPEN ABTREK: 15-80 anys (necessari permís patern pels menors de 18 anys)

-          S’ha de practicar aquest esport amb calçat (escarpins o sabates de muntanya aptes per a aigua)