Un tomb pel racó de les Guilletes

Data: Diumenge 24 de setembre de 2023

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Olga Torres Marimon. Tel: 629486997

Descripció: Sortirem del pàrquing d’Alforja situat al costat de la carretera, travessarem la Urbanització “Els Horts de Can Serra” i a través d’un senderó arribarem a la cruïlla del Coll de la Salve, la deixarem i seguirem el camí  de les Guilletes,  una vall poc coneguda que al final de la mateixa creuarem el Barranc del Bosc de la Vila, i  agafarem un senderó que a través d’un bosc ombrívol d’alzines arribarem al Mas de l’Aragonès, actualment deshabitat i on una població de ratpenats han fet d’aquest indret  el seu hàbitat. Els podrem observar sense molestar-los. Sortirem del bosc i a través d’una bonica pista forestal arribarem a la Urbanització Portugal  la travessarem i agafarem el Camí de les Planes de Dalt que ens portarà fins a la carretera d’Alforja-Vilaplana que l’haurem de seguir uns 100 m fins a arribar al pàrquing on tenim els cotxes estacionats.

Si vols portar el teu pelut a la sortida, recorda que, segons la normativa vigent, l'has de portar lligat.

Excursió de mig dia

Dificultat física: Fàcil
Distància: 8  km aprox.
Desnivell: 220 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Excursió circular. Caminada curta per pistes i senders apta per qui tingui costum de caminar per la muntanya.

Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 24 de setembre a les 8:30h davant de l'IES Jaume I, Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor.
Km 27  x 2 (anar i venir) = 54 km
54 km x 0,35 despesa cotxe = 18,90 € per cotxe
18,90 €: 4 ocupants = 4,73 € per persona.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Alforja" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència s'haurà de fer la llicència temporal per un dia (cost: 5 €) i s'ha d'apuntar com a màxim dijous al migdia per poder-la gestionar.

Aigua suficient
Esmorzar