Miradors i Cim del Rocabruna

Data: 15 d’octubre de 2023
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Olga Torres Marimon. Tel: 629486997

Descripció: Ruta circular. Sortirem del poble de l’Aleixar i agafarem el Camí de Sant Antoni en trams asfaltats i en trams de terra que va pujant i que ens durà fins als miradors de les Borges del Camp i de les muntanyes de Prades on gaudirem d’unes espectaculars vistes. Al final del segon mirador trobarem un senderó que ens durà fins al cim del Rocabruna de 539 m on gaudirem d’una vista de 360º de les nostres contrades. Seguidament, baixarem per un senderó entre boscos ombrívols per arribar a una altra pista en trams asfaltada i de terra que ens portarà fins a l’Aleixar. És molt aconsellable portar gorra perquè tant al començament com al final de l’excursió és tota solejada.

Punt inici de l’excursió: L’Aleixar. Hi ha un aparcament públic de terra a l’inici del Camí de Sant Antoni on es poden deixar els cotxes. També es pot aparcar al carrer Marià Manent al costat mateix del primer pàrquing.

Si vols portar el teu pelut a la sortida, recorda que, segons la normativa vigent, l'has de portar lligat.

Excursió de mig dia

Dificultat física: Fàcil
Distància: 8  km aprox.
Desnivell: 310 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Excursió circular. Caminada curta per pistes i senders apta per qui tingui costum de caminar per la muntanya.

Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 15 d'octubre a les 8:00h davant de l'IES Jaume I, Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor.
Km 19  x 2 (anar i venir) = 38 km
38 km x 0,35 despesa cotxe = 13,30 € per cotxe
13,3 €: 4 ocupants = 3,33 € per persona.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Aleixar" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència s'haurà de fer la llicència temporal per un dia (cost: 5 €) i s'ha d'apuntar com a màxim dijous al vespre per poder-la gestionar.

Aigua suficient
Esmorzar