Dinar de Germanor, caminada i Mostra de Postres

Data: 10 de desembre de 2023
Lloc: Mas de l'Esquerrer
Nom de la persona que fa la proposta: Comissió Social i Comissió de Muntanya

Amb l'esperit de la solidaritat i el suport a causes importants, estem emocionats d'anunciar la nostra Mostra de Postres, dintre del Dinar de Germanor, amb l'objectiu de recaptar fons per la Marató de TV3. Cada dolç que es presenta no només és una delícia per al paladar, sinó també una contribució significativa per ajudar a fer una diferència real en les vides de moltes persones.

Aquesta és un crida especial a tots els nostres talents culinaris dins del club. Tant si sou un apassionat pastisser com si sou més aviat un aficionat de la cuina, tothom és benvingut a participar. Aquest és el moment de mostrar les vostres habilitats i, al mateix temps, contribuir a una causa noble.

Preu del donatiu en rebosteria: Dues porcions 5 €

Per fer gana, es faran dues sortides, una de 12,79 Km i 161 m de desnivell:

Mirador del Far, Búnquer de la Talaia i Platja del Racó des de La Pineda
Guia: Benet Presas 636464654

Descripció: Aquesta ruta ofereix una experiència agradable que combina vistes espectaculars amb una mica d'història. Comença amb una panoràmica des del Mirador del Far, amb una vista impressionant de la costa i el mar. Després, passa pel Búnquer de la Talaia, oferint una mirada a la història local. Finalment, es conclou amb una estona relaxant a la Platja del Racó des de La Pineda. Una sortida senzilla i variada, ideal per a tots els amants de la natura i la tranquil·litat de la platja.

Anirem caminant fins a Llatzaret (Acantilats) i farem tot el Camí de Ronda pel Cap de Salou fins al Racó, després
Platja de la Pineda fins al Vial de Mar direcció Vila-seca i abans d'arribar el pont de l'autovia
tornarem cap al mas de l'Esquerrer.
És una bonica caminada que recorre tot el Cap de Salou, per roquers, cales, el far, defenses de la
Guerra...
Distància 15km
Desnivell positiu 200 m
Dificultat moderada
Durada: matinal
Cal portar esmorzar i es pot deixar el dinar el cotxe, ja que després celebrarem Nadal al Mas de
l'Esquerrer.

Dia, hora i lloc de sortida: 10 de desembre del 2023, a les 8 h del matí davant de l'IES Jaume I de Salou

Esmorzar i dinar
Botes trekking
Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

I una altra més senzilla de 8-9 Km amb un desnivell gairebé nul.

Des del Mas de l'Esquerrer fina a la Torre d'en Dolça i tornar.
Guia: Beti Martí 688757005

Descripció: L'excursió des del Mas de l'Esquerrer a la Torre den Dolça ofereix una passejada tranquil·la pel camp, amb un punt àlgid a la torre medieval. Gaudeix de paisatges naturals, descobreix la història local i assaboreix vistes panoràmiques. Una ruta variada i accessible per a tots els nivells de caminants i compartir bones converses.

Distància 8 km
Desnivell positiu 40 m
Dificultat fàcil
Durada: matinal
l'Esquerrer.

Dia, hora i lloc de sortida: 10 de desembre del 2023, a les 9 h del matí davant de l'IES Jaume I de Salou

El dinar serà de motxilla i com cada any, el club ens convidarà al vermut i a una copa de cava per brindar per les festes, tanmateix, agrairem profundament si porteu algun aliment per recapte d'aliments que es fa cada any per portar a Càritas.

Horari: El dinar el tenim programat per a les 13,30

Socis CEC Cambrils, gratuïta
No socis: 10 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu: “Germanor” i el vostre nom.