Per qualsevol consulta podeu trucar al telèfon: 681 18 81 71
Telèfons d’assistència per a totes les modalitats FEEC
des de Catalunya i la resta de l’Estat: 900 120 180 (24 hores, 365 dies l’any).


Els avenquets d`Arbolí




Data: Diumenge 23 de febrer del 2025

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera Telf: 630 52 98 06

Descripció: Comencem l’excursió en una esplanada prop del punt km 8 de la carreteraTV-7092, pujant des del coll d’Alforja, seguint direcció la Mussara, poc després de l’encreuament d’Arbolí. Des d’aquí en suau pujada arribarem al grau de Vintibriga i continuarem pujant una mica més fins a arribar a un punt amb unes vistes panoràmiques esplèndides sobre el Camp de Tarragona. El sender gira cap a l’esquerre en direcció a Arbolí. Un km més endavant arribem als avenquets. Són molt més modestos que els de la Febró, però el laberint que formen les roques també té molt d’encant i ens hi podrem entretenir una bona estona. Tot seguit anirem en la mateixa direcció que portàvem fins a arribar a Arbolí. En aquest punt girarem en direcció est i iniciarem la tornada cap al coll de Vintibriga on tancarem la circular i només ens quedarà baixar fins als cotxes.

Sortida matinal. El track és aproximat:  Track . És important destacar que l’excursió no comença a Arbolí sinó en el punt que hem descrit abans.

Si algú vol portar el seu pelut, recordeu que l'ha de portar lligat durant tota l'excursió, segons normativa vigent.

ATENCIÓ: L’itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física i Dificultat tècnica: Moderada
Distància: 8 km aprox.
Desnivell positiu acumulat:  450 m aprox.
Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 23 de febrer a les 8 h davant de l'IES Jaume I, Salou

Excursió de mig dia

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  
30 km x 2 = 60 km
60 km x 0,35 € = 21 € per vehicle.
21 : 4 = 5,25 € a donar directament al conductor

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal divendres abans de les 12 del migdia (6 €)

Preu:
Socis: Activitat gratuïta.
Socis CEC Cambrils: Gratuïta
Socis Club Nàutic: 2 €
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES2501821377440208717250
Indiqueu “Arbolí” i el vostre “nom”


Cal portar:

Calçat i roba adequats, esmorzar, aigua suficient (aconsellem 2 litres) .

Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra, ulleres, i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc

M'APUNTO

NOTÍCIA NOVA
« NOTÍCIA ANTIGA
NOTÍCIA ANTIGA
Next Post »