VIII ANIVERSARI DEL CLUB EXCURSIONISTA SALOUENC

Diumenge 29 de maig celebrem 8 anys.

Ens fa molta il·lusió compartir aquesta festa tots plegats, ja que som tots els que hem fet possible poder arribar-hi.

Encara som adolescents, però volem créixer i fer-nos grans, explorar el mon, descobrir nous camins, espais fantàstics, caminar i caminar mentre hi hagin camins, pujar muntanyes, banyar-nos al riu, anar amb bici, tornar a casa cansats però amb un somriure als llavis que ens durarà tota la setmana fins que ens tornem a retrobar... ens agrada trobar-nos amb els amics i compartir riures, anècdotes, contar acudits i ballar.

Per tot això volem que vinguis a celebrar el nostre aniversari el proper 29 de maig.

Anirem a Santa Magdalena de Ulldemolins i es faran dues excursions: Una de ben valenta pels nostres "stars" i l'altra més senzilla pels que gaudeixen de bonica caminada i bon riure.

El menú serà "de muntanya". Amanides, carn a la brasa, escalivada, pa de "monyo" vi a dojo i postres, sense oblidar-nos del pastís d'aniversari!

I tot amenitzat per jocs i música d'aniversari.

La ressenya de les dues excursions la penjarem de seguida que les tinguem.

Preu: socis: 15€
Socis Club Nàutic: 17€
No socis: 20€
Ingressar import a BBVA nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257