Crònica Vuitè Aniversari del Club

Amb tota la il·lusió de gaudir i compartir la festa d'aniversari, un costum ben arrelat al nostre club, vam sortir en grups cap a Santa Magdalena d'Ulldemolins.

Amb un petit mos i aigua suficient -elements indispensables a les nostres motxilles- el grup dels iniciats a la muntanya va sortir a les 7 del matí, amb cotxes particulars, rumb a l'ermita d'Ulldemolins, des d'on van començar una ruta pel Montsant més salvatge, combinada amb un lloc espectacular: el Toll de l'Ou. Una excursió exigent físicament i, degut a una zona aèria, no apta segons per a qui.

Un segon grup, molt més nombrós, després de realitzar el trajecte en autocar, vam sortir també des de l'ermita una hora més tard. Aquesta ruta era per a tothom qui, amb un cert hàbit caminador, volgués unir-se a la nostra celebració i gaudir d'una caminada per pistes i senders tot seguint el riu Montsant, que atravessaríem per un pont penjant, fins arribar a l'ermita de Sant Bartomeu, única ermita romànica del Montsant.

El retorn va ser pel mateix camí, amb la possibilitat d'un bany a les Cadollas Fondes. No cal dir  que, tant el paitsatge del congost com el camí cap a l'ermita, oferien una bellesa visual inigualable. Vam ser molts els que vam fer diverses fotos en diferents llocs per tenir un bon record.

El tercer grup va fer un recorregut amb bicicleta. Tots vam tornar puntuals al punt de partida per prendre el vermut i seguir amb la gresca.

Per a una major emotivitat a la festa vam penjar fanalets i banderoles sota els platans de l'ermita on vam gaudir d'un menjar típic de muntanya amb cants, cridòria i bon humor, i on no van faltar unes breus paraules del president i vicepresident, el conegut pernil den Quico i el nostre pastís d'aniversari.

Felicitats i per molts anys Club Excursionista Salouenc! Que aquesta tradició segueixi viva!

Amb les piles ben carregades vam iniciar la tornada amb el desigt de seguir endavant, de seguir caminant, anant amb bici, pujant, baixant, compartint... Dit d’una altra manera: de continuar fent tot allò que ens ha unit fins ara.

Esther Cruz