El Bosc de Poblet; el bosc d´estiu

Data: Diumenge 4 de juliol de 2021

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon. Benet Presas 636464654

Descripció: - Itinerari: Casa Forestal del Tillar (és a la carretera Poblet a Prades). Pista forestal fins al mas d’en Pagès, Coves del Pere, Tossal de la Baltasana, coll del Bosc i sender amb suau pendent fins al bonic edifici modernista de la Casa Forestal del Tillar. Es una zona molt obaga amb un bosc ombrívol molt frondós, encare que hi haurà moments assolellats.
Característiques: Aquesta excursió és una preciosa passejada per una vall molt frondosa, amb canvis de vegetació i paisatge molt espectaculars. Des del Coll del Bosc hi ha una vista magnífica sobre la Conca de Barberà i, el Tossal de la Baltasana és un mirador perfecte de la zona. En zones enlairades hi dominen roures i alzines i a les baixes els teixos i el grèvol.

Dificultat física: Fàcil
Distancia: 10 Km
Desnivell acumulat: 350m
Hores de camí sense comptar aturades: 4h
Excursió matinal
Dificultat tècnica: Fàcil
Caminada curta per pistes i senders apta per qui tingui costum de caminar per la muntanya.

Dia, hora i lloc de sortida. Diumenge 4 de juliol a les 8h davant del IES Jaume 1er
Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge : A donar directament al conductor 5€
55 Km. des de Salou

P
reu:
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. Carrer Barcelona, 42 ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Poblet” i el vostre “nom”
Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat adequat
Roba adequada
Aconsellable: bastons,  protecció solar,  gorra i xiulet.

Organitza: Club excursionista salouenc.  Tel: 681 188 171