Ruta La Cara Sud del Montsant i El Clot del Cirer

Data: 8 de gener del 2017

Nom de la persona que fa la proposta: Benet Presas 676980776

Descripció: La Morera del Montsant, grau de Salfores, Recó de Missa, Clot del Cirer, Pi del Cugat, Piló de Senyalets, grau de la Grallera, La Morera.
Es tracta d’una ruta d’hivern per la cara sud del Montsant que ens té que donar ocasió de retrobar-nos després de Festes. Es una excursió fàcil per començar l’any.
De la Morera pujarem per el grau de Salfores, que encara que presenta algun petit tram que és té que anar amb atenció no presenta major dificultat; esmorzarem al arribar al Recó de Missa que presenta unes vistes espectaculars sobre la Cartoixa de Escaladei; acabarem de pujar a la serra Major i baixarem  al Clot del Cirer, pujarem al Pi del Cugat i carenarem fins el Piló de Senyalets, a partir d’aquí començarem el descens per el grau de la Grallera, el més fàcil d’accés al Montsant fins arribar a La Morera.

Dificultat física: Fàcil/Moderada
Distancia: 10 km
Desnivell acumulat: 560m
Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Fàcil/Moderada

Dia, hora i lloc de sortida: 8 de gener a les 8,00h davant del IES Jaume I
Hora estimada de tornada a Salou: 14:30

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5€ a donar directament al conductor.
Distancia en cotxe: 100 km anada i tornada
Socis: Activitat gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5€ Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “La cara sud del Montsant” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

·         Aigua
·         Esmorzar
·         Calçat i roba adequats
·         Aconsellable bastons i roba d’abric.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Benet Presas