Ruta De l Ametlla a l Ampolla

Data: Diumenge 26 de març de 2017

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon: Benet Presas 636464654

Descripció: Farem de l'Ametlla a l'Ampolla. Una caminada per la “Costa Brava” del sud de Catalunya on els pins s’enamoren del mar. A destacar la bellesa de les cales i roquers amb pins que arriben a tocar el mar i amb indrets d’una bellesa excepcional com: Cap Roig, la cala de  l’Àliga, la cala de Santes Creus, el port natural de L’Estany Tort.... Es un recorregut amb un desnivell acumulat de 550m, sovintejant les pujades i baixades, la qual cosa, juntament en què és una excursió de uns 20km. fa que produeixi més cansament del que a primera vista podria semblar.

Dificultat física: Moderada
Distancia: 20Km
Desnivell acumulat: 550m
Excursió de dia sencer

Dificultat tècnica: Moderada
Cal tenir en compte que hi ha petites pujades i baixades però continuades.

Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 26 de març. Sortirem en tren de l’estació de Salou. El tren surt a les 9:24. Cal anar-hi amb una mica de temps per agafar bitllet. Qui vulgui venir de Tarragona pot agafar el mateix tren que surt a les 9:11.
Tornarem en tren entre les 17:00 i les 18:00. No cal agafar cotxe.
El bitllet de tren (anada i tornada) cal que el pagui cadascú.
Hi ha que tenir en compte que la nit anterior canvia l'hora.

Socis: Activitat gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. Carrer Barcelona, 42 ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “de l'Ametlla a l'Ampolla” i el vostre “nom”
Recordeu,
 qui no tingui llicència ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Dinar. Possiblement no esmorzarem perquè començarem a caminar a les 10:15, però això ho deixem a la vostre consideració, tampoc i ha cap problema per fer-ho, com vulgueu.
Calçat adequat
Roba adequada
Crema solar important.
Vestit de bany  si és vol banyar. L’aigua esta molt freda el març...
Aconsellable: bastons,  gorra i xiulet.

Organitza: Club excursionista salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Benet Presas