Ruta Torredembarra - Altafulla

Data: 2 d'abril de 2017
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Ferran Martí 639742662

Descripció:
Ruta circular per anar a peu des de Torredembarra a Altafulla passant per antics camins d'interior, fem cap a Altafulla pel camí del Oliverot. Al arribar a Altafulla podem visitar l'esplendit Castell de Montserrat. Continuem direcció la part baixa d'Altafulla per anar a trobar la desembocadura del Riu Gaià, es una zona humida i esplèndidament conservada que ens porta directament a la Platja de Tamarit. Continuem per tota la platja, passant per antics bunkers de la guerra abandonats. Arribem a la Roca del Gaià i seguidament a la Platja d'Altafulla. Seguint per la costa ens trobem restes de l'antic Fortí, la Platja dels Capellans i de Canyadell, La Bramadora, La Punta de la Galera, el Far de la Punta de la Galera. Seguint per la zona del Port de Torredembarra arribem a la Platja de la Paella de Torredembarra. Anem en direcció a Torredembarra pel pont sobre la via del tren i la carretera, arribem al Passeig de la Sort, Plaça de la Font, Torre de la Vila, Carrer Ample, Portal de les Padrines i per la Avgda. Sant Jordi arribem al lloc de sortida.

Dificultat física: Fàcil
Distància: 12,9km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 400m
3 hores de cami sense comptar aturades
Caminada curta de migdia

Dificultat tècnica: Sense dificultat, apta per tothom. Un passeig
Pistes i senders
Cami de Ronda sobre pedres al costat del mar

Dia, hora i lloc de sortida:
2 d'abril a les 8:30h davant del IES Jaume I de Salou.

Mitjà de transport: Cotxes particulars.
Durada aproximada en cotxe: 1/2 hora. Aproximació 54kms
Despeses de viatge: 3€ a abonar directament al conductor.

No socis: 5 € a ingressar a BBVA nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257. Indiqueu “Torredembarra-Altafulla” i el vostre nom

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha de portar omplert el Document de  pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat i roba adequats
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc 681188171
Imparteix: Ferran Martí