Ruta per Escaladei, grau de l’Escletxa, Serra Major, Salfores, Escaladei

Data: Diumenge, 3 de març 2024

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Benet Presas 636464654

Descripció:

Anirem en cotxes fins a la Cartoixa d'Escaladei, pujarem per la Pietat, enfilarem cap al grau de l'Escletxa, Punta del Boter, La Cogulla, grau de Salfores, drecera fins a la Font Pregona i la Cartoixa.

És una excursió una mica exigent físicament, el grau de l'Escletxa no és massa recomanable amb qui tingui molt vertigen, i la baixada per la drecera és costeruda i pedregosa, per tant, es recomana bastons.

Malgrat el que he dit abans, està a l'abast de la majoria de gent que surt habitualment amb el Club. Ens ofereix unes vistes espectaculars, tant la pujada per l'Escletxa com la baixada per Salfores. Us animo a fer-la.

L'organització pot canviar el recorregut al seu criteri, per raons de climatologia, temps, o dificultats que sorgissin.

Podeu veure el track clicant aquí: Track

Si vols portar el teu pelut a la sortida, recorda que, segons la normativa vigent, l'has de portar lligat.

Dificultat física: Mitja
Distància: 12 Km aprox.
Desnivell acumulat: 750 m aprox.
Temps aproximat caminant: 4 hores de camí sense comptar aturades

Sortida circular de migdia

Dificultat tècnica: Mitja- Alta

Dia, hora i lloc de sortida: 3 de març a les 07,30 h del matí davant de l'IES Jaume I de Salou.

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor.

Km 46 x 2 (anar i venir) = 92 km
92 km x 0,35 despesa cotxe = 32,20 € per cotxe
32,20 €: 4 ocupants = 8,05 € per persona.

Socis CEC Cambrils: Gratuïta
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Scaladei" i el vostre nom.

Recordeu, qui no tingui llicència s'haurà de fer la llicència temporal per un dia (cost: 6,20 €) i s'ha d'apuntar com a màxim divendres per poder-la gestionar.

Aigua suficient
Calçat i roba adequats
Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.