Caminada a La Mola De Colldejou

ATENCIÓ! QUEDA ANUL·LADA LA CALÇOTADA
Es manté la pujada a la Mola de Colldejou.

: 17 de març de 2024

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta:  Benet Presas 636 46 46 54

Descripció: La Mola de Colldejou és un dels elements més significatius del "skyline" de les nostres comarques. Pagesos i pescadors l'han fet servir de referència i per fer hipòtesis del temps que farà.
L'itinerari surt del poble de Colldejou pel GR-7, direcció l'Argentera, puja suaument envoltant la Mola fins a trobar el GR-73 i aquí comencem a enfilar-nos cap al Portell de la Cova, i així després d'unes rampes una mica pronunciades arribarem al cim.

Esmorzarem i si el dia acompanya, recorrerem perimetralment per dalt la Mola i tenir vistes sobre el Camp de Tarragona, el Priorat, el Montsant, la Ribera d'Ebre serralada de Llaberia, Ports...
Veurem el Castell, la Bassa, i un paisatge que no ens l'acabarem.

Baixarem per un sender local que comença a un dels llocs més bonics de la muntanya que és el Racó dels Cargols i amb unes boniques vistes ens porta al coll del Guix, on per pista tornarem a Colldejou.

A Colldejou hi ha una de les poques formatgeries de les nostres comarques i a vegades és possible compra l'excel·lent formatge de cabra que elaboren.
Per mirar el track, cliqueu aquí: Track

Distància: 10 km
Desnivel: 560 m
Dificultat Física: Moderada
Dificultat Tècnica: Moderada

Dia, hora i lloc de sortida: 17 de març a les 8 h del matí davant de l’IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor
30 km x 2 = 60 km (anar i tornar)
60 x 0,35 (despesa cotxe) = 21 €
21 : 4 = 5.25 € (calculant 4 persones per cotxe)

Socis CEC Cambrils: Gratuïta
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Calçotada" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de divendres 15 de març.

Calçat i roba adequada.
Aconsellables bastons
Protecció solar, gorra, ulleres

Després, gaudirem d'una excel·lent Calçotada al El Rancho Wakepark, a Riudoms.

La Calçotada consta de:
Pack 20 calçots
Salsa romesco
Carn:
Llonganissa 1 peça
Cansalada 1 peça
Mitjana corder 2 peces
Tomaquet caliu
Carxofa
Postres

Beguda
Vi i aigua