Caminada pel Bosc Pintat de Poblet

Data:12 de maig 2019

Nom
de la persona que fa la proposta i telèfon:
Miquel Boix Tel. 608 17 88 16

Descripció: El bosc de Poblet ha estat objecte d'una iniciativa relacionada amb la micologia i, alguns arbres s'han decorat amb pintures murals de diferents espècies de bolets. Després d'una petita excursió, veurem dibuixades als troncs dels arbres parts de bolets, que al alinear-les des d'un punt determinat, recreen el fong sencer.  L'artista Genís Colell, és l'autor d'aquestes imatges, va resultar guanyador d'un concurs organitzat pel Centre Tecnològic Forestal de Catalunya, que buscava una manera de fer més atractiva la ruta micològica d'aquesta zona. Per un altra banda, l'iniciativa a causat certa controvèrsia per part d'alguns col·lectius, recordem que el Bosc de Poblet pertany a un PNIN (Paratge Natural d'Interès Nacional) declarat per la Generalitat de Catalunya, amb la finalitat de conservar i defensar el medi, preservar el paisatge i restaurar el patrimoni del marc natural que envolta el monestir de Santa Maria de Poblet.

Dificultat Física: Fàcil
Distancia:
7Km
Desnivell acumulat:
Hores de camí sense comptar aturades: 2,30h. Matinal
Dificultat Tècnica
: sense dificultat, apta per tothom

Dia, hora i lloc de sortida:
12 de fmaig del 2019 a les 8h davant del IES Jaume 1er

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: A donar directament al conductor 5€
Aproximació en cotxe: Salou, Alcover, Montblanc, Poblet. 44 Km.

Socis Club Nàutic: 2 €
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Castellfollit” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Cal portar:Aigua
Calçat adequat
Roba adequada
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club excursionista salouenc. Tel: 681 188 171
Imparteix: