Matinal per la serra de Llaberia

Data: 23 d'agost 20

Nom de la persona que fa la proposta: Kico Pellisa 615 59 62 65

Descripció: Matinal per la serra de Llaberia, on anirem per la Vall de la Fou, fins al mas del Ramer, i d'allí farem una visita a una cavitat coneguda de bell antuvi: la cova del Ramer . Comentar que segons la tradició oral, aquesta cavitat va ser un dels molts amagatalls que tenia a la contrada el famós guerriller i patriota local dit el Carrasclet de Capçanes, heroi de les lluites contra els maleïts borbons.
La tornada la farem pel camí ral de Tivissa.

Dificultat: Mitja, per persones acostumades a caminar per la muntanya. Hi ha alguna grimpada.

Distancia: 14 km

Desnivell acumulat: 700 m

Hores de camí sense comptar aturades: 5 h

Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Mitja

Dia, hora i lloc de sortida: 23 d'agost a les 7,00 davant del IES Jaume I

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor.

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Llaberia” i el vostre “nom”.

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat  i roba adequats, esmorzar i aigua suficient

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Kico Pellisa