Durant el mes de juliol us atendrem els divendes de 2/4 de 12 a 2/4 de 2

Telèfons d’assistència per a totes les modalitats FEEC
Des de Catalunya i la resta de l’Estat: 900 120 180 (24 hores, 365 dies l’any).

Avencots dels Motllats de la Pona i altres meravelles

Data: 7 de juliol del 2019

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romeguera Telf: 630 52 98 06

Descripció:
Imagina’t que vas a un concert a escoltar un dels teus grups favorits, i que no et deceben gens, ans al contrari. Però la gran sorpresa salta amb el grup teloner. Tot un descobriment! T’agrada tant o més que el grup que ha fet que anessis al concert.
A partir d’avui ja no els oblidaràs i aquests avui teloners saps que seran un grup tant o més important que els altres.

Doncs bé, amb aquesta introducció volem mirar d’expressar el que us passarà quan visiteu per primer cop els Avencots dels Motllats de la Pona.

Quina sorpresa més agradable! Els Avencots! Com gaudirem dins d’aquest microclima, vegetació i geologia tan singular!

Dificultat: És una excursió fàcil per tothom que estigui acostumat a anar a la muntanya.

Distancia: 7 km

Desnivell acumulat: 250 m

Hores de camí sense comptar aturades: 5 h

Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Fàcil

Dia, hora i lloc de sortida: 7 de juliol a les 7,30 h davant del IES Jaume I

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor.

Socis: Activitat gratuïta.
Socis Club Nàutic: 2 €
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Avencots” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Calçat  i roba adequats, esmorzar i aigua suficient.

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Xantal Romaguera