Avencots dels Motllats de la Pona i altres meravelles

Data: 29 d'agost del 2021

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera Telf: 630 52 98 06

Descripció:
Imagina’t que vas a un concert a escoltar un dels teus grups favorits, i que no et deceben gens, ans al contrari. Però la gran sorpresa salta amb el grup teloner. Tot un descobriment! T’agrada tant o més que el grup que ha fet que anessis al concert.
A partir d’avui ja no els oblidaràs i aquests avui teloners saps que seran un grup tant o més important que els altres.

Doncs bé, amb aquesta introducció volem mirar d’expressar el que us passarà quan visiteu per primer cop els Avencots dels Motllats de la Pona.

Quina sorpresa més agradable! Els Avencots! Com gaudirem dins d’aquest microclima, vegetació i geologia tan singular!

Dificultat: És una excursió fàcil per tothom que estigui acostumat a anar a la muntanya. Atenció! Hi ha algun pas força estret entre roques i algun altre amb cordes i cadenes.

Distancia: 7 km

Desnivell acumulat: 250 m

Hores de camí sense comptar aturades: 5 h

Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Mitja

Dia, hora i lloc de sortida: 29 d'agost a les 7,30 h davant del IES Jaume I

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de dissabte dia 28

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Avencots” i el vostre “nom”

Calçat  i roba adequats, esmorzar i aigua suficient.

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171