Telèfons d’assistència per a totes les modalitats FEEC
des de Catalunya i la resta de l’Estat: 900 120 180 (24 hores, 365 dies l’any).

Ruta Capafonts, Roca Foradada, Els Motllats, Pont de Goi, Font de la LLudriga, Capafonts

Data: 14 de juny 2020

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon.: Benet Presas 676980776

Descripció: Anirem amb cotxes per Reus, La Riba, Capafonts. Aparcarem al costat de la carretera sota el poble.

Començarem a caminar per la carretera fins a trobar el pujador cap a la Forada de Capafonts, d'aquí a la cova del Grèvol, al barranc de la Pixera, els Motllats, el Pont de Goi, baixarem fins a la Font de la Llúdriga (on neix el riu Brugent) i seguint aquest riu tornarem al cotxe.

Passada la Font de la Llúdriga hi ha diversos tolls d'aigua per banyar-se, si us ve de gust, ho podem fer, a més de roba de bany són aconsellables sandàlies o algun tipus de calçat pel riu, les pedres solen fer mal als peus.

Passarem per dues roques foradades, La Forada de Capafonts (es passa per sota) i el Pont de Goi, primer es passa per sobre i després per sota. Després d'aquest punt hi ha una zona amb pedra solta i pendent que cal anar amb compte, és poca estona i millor portar bastons.

A partir d'aquesta zona és molt fàcil, tot el tram de riu Brugent és ombrívol i un bany us pot venir de gust.

És una excursió de migdia i qui vulgui quedar-se a dinar, hi ha a prop el restaurant Brugent, a Farena, que ens ofereix un menú per 18€ + IVA

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física: Fàcil
Distancia: 10,50km
Desnivell: 500m
Dificultat tècnica: Baixa.
Comarca: Baix Camp

Hora inici caminada: 08:00h
Durada caminada: 3,30h (sense comptar temps d'aturada per menjar i bany)
Recorregut: Camins i pistes

Dia, hora i lloc de sortida: Dia 14 a les 07:00 del matí davant de l'Institut Jaume I de Salou.

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge donar directament al conductor 5€.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

Socis: Activitat gratuïta
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5€ Ingressar import a BBVA. Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250 Indiqueu "Capafonts" i el vostre "nom"

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Aigua suficient
Calçat i roba adequats