Ruta Capafonts, Roca Foradada, Els Motllats, Pont de Goi, Font de la LLudriga, Capafonts

Data: 5 de setembre 2021

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon.: Benet Presas 676980776

Descripció: Anirem amb cotxes per Reus, La Riba, Capafonts. Aparcarem al costat de la carretera sota el poble.

Començarem a caminar per la carretera fins a trobar el pujador cap a la Forada de Capafonts, d'aquí a la cova del Grèvol, al barranc de la Pixera, els Motllats, el Pont de Goi, baixarem fins a la Font de la Llúdriga (on neix el riu Brugent) i seguint aquest riu tornarem al cotxe.

Passada la Font de la Llúdriga hi ha diversos tolls d'aigua, per tant són aconsellables sandàlies o algun tipus de calçat pel riu, les pedres solen fer mal als peus.

Passarem per dues roques foradades, La Forada de Capafonts (es passa per sota) i el Pont de Goi, primer es passa per sobre i després per sota. Després d'aquest punt hi ha una zona amb pedra solta i pendent que cal anar amb compte, és poca estona i millor portar bastons.

A partir d'aquesta zona és molt fàcil, tot el tram de riu Brugent és ombrívol i s'agrairà en cas de molta calor.

És una excursió de migdia.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física: Fàcil
Distancia: 10,50km
Desnivell: 500m
Dificultat tècnica: Baixa.
Comarca: Baix Camp

Hora inici caminada: 08:30 h (al pàrquing de Capafons)
Durada caminada: 4:00 h
Recorregut: Camins i pistes

Dia, hora i lloc de sortida: Dia 5 a les 7:30 del matí davant de l'Institut Jaume I de Salou.

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge donar directament al conductor 7€.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

Socis: Activitat gratuïta,
Socis Club Nàutic: 2€
No socis: 5€ Ingressar import a BBVA. Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250 Indiqueu "Capafonts" i el vostre "nom"

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de dissabte dia 4.

Aigua suficient
Calçat i roba adequats