Sopar de Nadal 2019

Data: 14 de desembre del 2019 a les 9 del vespre.

Arriba les dates de retrobada, de compartir amb els companys les excursions, les caminades, les converses i tantes i tantes coses que es donen a les sortides. Arriba el moment de trobar-nos tots i compartir un sopar de Nadal que, esperem, com cada any, sigui del vostre grat.

El dia 14 de desembre tenim previst fer el sopar de Nadal del club i esperem que no hi faltis. Aquest any el farem al Restaurant El Cel (al carrer de Rosa Sensat, 6, de Salou) i tindrà un cost de 35 €. En aquest sopar, es lliurarà el premi al guanyador de la fotografia que farà de Postal de Nadal 2019 del club i es farà el tradicional passi de la pel·lícula de les sortides que hem fet.

Recordeu que com cada any, fem una recollida d'aliments per Càritas i que us demanem que porteu algun aliment de llarga caducitat per portar als més necessitats.

Menú:
De primer i per compartir:  (1 plat cada 4 persones)

• Tàrtar de dos salmons amb alvocat, caviar, alfàbrega i toc suau de cítric
  • Croquetes casolanes mixtes
  • Calamars de platja a l'andalusa
  • Musclos al vapor i perfum d'api
  • Amanida de formatge de cabra, nous, fruits secs i vinagreta de fruits vermells

De segon a escollir:
  • Salmó Noruec a les fines herbes al forn i verduretes al vapor
  • Filet de porc ibèric farcit amb prunes, orellanes i formatge parmesà
  • Melós de vedella rostit en el seu suc amb parmentier de patata
  • Vegetarià

Postres: Postres del Xef i cafè inclòs. Per acabar, brindarem amb una copeta de cava.

Data màxima per apuntar-se: dimarts 10 de desembre!

Comptem amb tu. T'esperem!