El Mollo Puntaire (Serres del Mestral)

Data: 1 de març de 2020

Nom de la persona que fa la proposta: Benet Presas 636 46 46 54

Descripció: Anirem en cotxe fins al poble deshabitat de Castelló, a prop de Vandellòs.

Començarem pujant per una pujada una mica forta però amb una bonica vegetació, arribarem a un antic camí empedrat i després planejarem una bona estona per pistes fis arribar al peu del Mollo Puntaire (2º cim més alt de les Serres de Mestral). L’ascensió és curta però molt pedregosa i alguna petita grimpada sense dificultat.

La vista des del cim (si fa bon temps) és una de les millors de les nostres muntanyes: tot el golf de Sant Jordi (des del Cap de Salou al Delta de l'Ebre), la serra de LLaberia i la resta de les muntanyes de Tivissa i Mestral. La baixada el primer tram és molt pedregós, però en poca estona agafarem una pista que ens porta fins a Castelló.

Dificultat Física: Moderada

Distància: 14 kms.

Desnivell acumulat: 600 m

Hores de camí: 4 h (sense comptar temps d’aturada per menjar)

Sortida de mig dia

Dificultat tècnica: Moderada

Dia, hora i lloc de sortida: 1 de març de 2020, a les 7:30 h del matí davant de l'IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. (les persones que no portin el seu vehicle hauran de pagar 5€ en concepte de transport directament al conductor del vehicle que vagin)

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “El Mollo” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar emplenat el full de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Botes trekking
Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.  Tel: 681 188 171

Imparteix: Benet Presas