Calçotada!

Data: 11 de febrer del 2018
Data màxima de inscripció: 8 de febrer del 2018

Nom de la persona que fa la proposta i telèfon:Sebi Curto 687719168 i Lluis Canadell 618164012

Descripció
Des de Scala Dei agafarem el GR174 que ens portarà a La Vilella Alta per una pista ampla i fàcil, sense desnivells significatius. Les panoràmiques del Montsant ens acompanyaran mentre travessem per vinyes vigilades per ametllers florits. Esmorzarem a l’entrada a La Vilella i haurem fet la meitat del recorregut. Travessant el poble enfilarem el Riuet de Scala Dei i en seguirem la llera, passant per alguna zona humida i amb canyissars espessos fins a trobar la Masia del Tancat on tornarem a la pista fácil que ens portarà de tornada a Scala Dei. Acabarem trobant-nos tots, els caminadors i els que hauran pujat per visitar la cartoixa i dinar junts a la calçotada que celebrarem a La Conreria D'Scala Dei, als afores del poble.
Molt recomanable portar mitjons de recanvi per si ens mullem en pasar pel Riuet de Scala Dei.

Dificultat Física
: Fàcil
Distancia: 12 Km
Desnivell acumulat: 400m
Hores de camí sense comptar aturades: 4h
Dia sencer

Dificultat Tècnica
 Fàcil
Caminada curta (12 km.)
Pistes i senders
Senders còmodes i ben conservats.
Pendents curtes i relleu fàcil.
Dia, hora i lloc de sortida.
11 de febrer, a les 8h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Autocar. Preu 8€
ATENCIÓ: Hi ha 55 places que seran comptades per rigorós ordre d’inscripció. Els que quedin fora hauran d’organitzar-se amb cotxes particulars.

Socis: 30€
Socis Club Nàutic: 32€
No socis: 40€
Ingressar import a BBVA nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257 Indiqueu “Calçotada” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

Cal portar:Aigua
Calçat adequat
Roba adequada
Capelina, en cas de possible dia de pluja
Aconsellable: bastons, protecció solar, gorra i xiulet.
Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171
Imparteix: Sebi Curto i Lluis Canadell