Sortida a la Cerdanya 17-07 al 19-07

Data del 17 al 19 de juliol

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Benet Presas 636 46 46 54

Descripció:
Sortida de Salou el divendres a la tarda per anar a l'hotel i sopar a La Cerdanya.

Farem dos grups:

Els que vulguin fer el Pic d'Eina (2.789 m) sortiríem de l'hotel a les 7:00 del matí.

I els que vulguin caminar per la vall d'Eina sense fer el cim podrien sortir a les 8:00

El recorregut tant en un cas com en l'altre és el mateix, l'única diferència és que els que no facin el cim aniran tranquil·lament per la vall que es Reserva Natural per la seva riquesa botànica des del 1.993; podem dinar junts, doncs el recorregut tant en un cas com amb l'altre és d'anar i tornar pel mateix lloc. Per aclarir els dos grups faran el mateix camí, l'única diferència és que uns faran el cim i els altres aniran gaudint de la vall.
El dissabte al vespre faríem un sopar a Llívia, al mateix lloc de l'any passat.
El diumenge lliure, qui vulgui pot marxar abans de dinar o ben dinat; sempre seguin el criteri del conductor de cotxe en què vagin.

Dificultat física: FàcilPel grup que no faci el cim:

Distància anada i tornada 12km.

Desnivell positiu acumulat 450m

Dificultat tècnica: Fàcil

Dificultat física: Moderada AltaDades pel grup que faci el cim:

Distància anada i tornada 20km

Desnivell positiu acumulat 1.170 m

Dificultat tècnica: Fàcil

Dia, hora i lloc de sortida:

Anirem a dormir divendres 17 de juliol a la Cerdanya per poder fer les excursions dissabte 18. Tornarem diumenge 19.

Qui vulgui anar directament dissabte per fer només l'ascensió, que parli amb l'organitzador per concretar lloc i hora.

Tenim temps d'apuntar-se fins dimecres 8 de juliol

Mitjà de transport: Vehicles particulars. Cost del viatge a repartir entre el nombre d’ocupants inclòs el conductor 190€

Allotjament a l'hotel Terminus de Puigcerdà. Cost 138 € les 2 nits la doble per 2 persones IVA inclòs.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250.
Indiqueu "Eina" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha de portar omplert el Document de pròpia responsabilitat i lliurar-lo al responsable de l'excursió.

El cost aproximat dels 2 sopars que farem serà un 60 o 70 €

Aigua suficient
Caldrà portar esmorzar i dinar de motxilla pel dissabte
Calçat i roba adequats

Aconsellable: Paravent, bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 681 188 171
Imparteix: Benet Presas