Bosc de les Bruixes – l´Argentera

Data:
 23 de gener de 2022
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Trini Cuadrado, telèfon 630240227

Descripció: Ruta circular. Sortirem del poble per la Font Vella i durant el recorregut passarem per  la mina del Mèlich. Visitarem el bosc de les Bruixes, antigament habitat per famílies carboneres, on trobarem diferents formacions de gres i petites coves amb estris diversos. Continuarem contornejant la muntanya passant per curioses formacions de gres, amb vistes espectaculars de la vall de l’Argentera i el turó d’Escornalbou. Qui vulgui es podrà arrossegar pel pas del Gatameu i passar per la font dels Ermitans. Continuarem pujant cap al Parc Eòlic de Trucafort i començarem a baixar pel portell del Peiro.  Tornarem cap a l’Argentera passant pel camí dels Estrets. Des dels Estrets anirem baixant cap a l’Argentera tot seguint les marques del GR-7 passant vora una antiga explotació minera i molt a prop d’una de les torres de ventilació del  túnel de l’Argentera.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: Fàcil
Distància: 9,30 km
Desnivell positiu acumulat: 430 m aprox.
Dificultat tècnica: Fàcil
Durada aproximada caminada: Matinal
Dia, hora i lloc de sortida: 23 de gener a les 8:00 h del matí davant del IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: Abonar directament al conductor 4,5 €.
Cal portar mascareta per anar al cotxe.

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Bosc de les Bruixes" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de dissabte 22

Esmorzar
Aconsellables bastons