Excursió l´Ametlla de Mar - l´Ampolla

Data: Data: 30 de gener del 2022

Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Victoria Ortega Tel: 687098304

Descripció: Des de L'Ametlla de Mar prenem el GR-92 que ens portarà pràcticament enganxats a la costa fins a l'Ampolla.
Fàcil connexió amb tren, fàcil aparcament al costat de l'estació i estacions properes al camí.
El paisatge és una veritable meravella i si a sobre hi ha Sol, podrem veure tots els colors, és espectacular, no és fàcil trobar camins d'aquesta bellesa i gairebé solitaris, la sensació tot el camí és d'estar en un paradís...
Aquest recorregut és una successió de petits ascensos i descensos per cales, platges i petits penya-segats. La part central és la més intensa amb una sèrie d'esglaons que són de vegades una mica incòmodes.
Passada la Platja de Santa Llúcia, el sender se suavitza.
Tot i això, el desnivell acumulat de pujada i baixada està al voltant dels 170 metres, no és gaire, però la dificultat com hem comentat està en la successió contínua de petits ascensos i descensos, meravellosos capricis de la natura.
Crec que tots coneixem una mica d'aquests camins, Camí de Ronda.

ATENCIÓ: L'itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat física: És una excursió que no és difícil, això no obstant, a tenir en compte la quantitat de pujades i baixades, que encara que no són exigents són bastant constants.

Distància: 17,50 km
Desnivell positiu acumulat: 170 m aprox.
Dificultat tècnica: Moderada
Durada aproximada caminada: sense comptar aturades: 5 h
Sortida per a tot el dia: La idea és agafar el tren de retorn des de l'Ampolla a l’Ametlla de Mar a les 16.05h, a les 17 h a Salou.
Dia, hora i lloc de sortida: 30 de gener a les 8 h davant del IES Jaume I, Salou
Mitjà de transport: Cotxes particulars, des de Salou a l’Ametlla i tornada, despeses de viatge:  5 € a donar directament al conductor, i bitllet de tren l’Ampolla-l’Ametlla  2.85 €

No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu "Ametlla- Ampolla" i el vostre nom.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de dissabte

Aigua suficient
Esmorzar i dinar
Calçat i roba adequada. Pantalons llargs