Camí dels Cartoixans i Tast de vi

Data: 3 d'abril de 2022

Nom de la persona que fa la proposta: Marijke/Maria ELENS  620 14 99 77

Descripció: Des del Celler Joan Ametller (655 m) caminarem un trosset en la direcció de La Morera de Montsant pel Camí dels Cartoixans, passant el Mas d'en Porqueres, després tornarem a l'esquerra per caminar per les vinyes fins que pujarem una rampa per trobar el Camí dels Cartoixans en la direcció de Cornudella, contemplant les panoràmiques de Siurana, Gallicant, el Mollò i la mateixa Cornudella. Creurem el barranc per un pont de fusta fins a la Capella de Sant Joan Petit.

Aquí passem un tros per la carretera i un altre camí per arribar a l'ermita de Sant Joan de Codolar (780 m), on podem esmorzar.

Agafem el camí per dalt (GR-174.1) fins a trobar l'encreuament amb el Camí dels Cartoixans per tornar al Celler. Per tothom que acaba la caminada hi ha un certificat!

Al Celler (sala de tasts amb vistes a les vinyes) podem fer un taller i tast de vi d´escala de tres vins negres de la DOQa Priorat per 9,00 €/pp.

Data màxima per apuntar-se: divendres 1 d'abril i si no estàs federat, dijous 31 de març.

Atenció: l'itinerari pot ser modificat pel guIa si ho considera oportú

Excursió matinal

Dificultat Física: Fàcil

Distància: 10 kms.

Desnivell acumulat: 150 m aprox.

Dificultat tècnica: excursió sense complicacions

Dia, hora i lloc de sortida: 3 d'abril de 2022, a les 8,00 h del matí a l'IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. (les persones que no portin el seu vehicle hauran de pagar 7 € en concepte de transport directament al conductor del vehicle que vagin)

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Morera del Montsant” i el vostre “nom”

Recordeu, qui no tingui llicència ha de sol·licitar la llicència temporal al club per poder venir amb nosaltres.

Calçat còmode
Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc.