La Sénia- Fredes - Portell de l`Infern

Data: 14 de maig del 2022
Nom de la persona que fa la proposta: Kico Pellisa 615 59 62 65

Descripció: El que és bonic d'aquestes terres és que, per poc que busquis, qualsevol dels senders actuals, degudament senyalitzats, no fan més que seguir antigues sendes veïnals o comarcals que tenen, com a mínim, un parell de segles d'antiguitat (quan no parlem de senders romans, medievals o de l'època dels bandolers, els carlins o els maquis).
La idea és anar a dormir dissabte dia 7 a la Sénia i l'endemà, diumenge, pujar a Fredes. Anirem al mas d'en Pancho i enfilarem cap al Portell de l'Infern. Després anirem cap a la casa forestal de la Tenalla, d'aquí agafem el desviament a la recerca del Salt de Robert (sender en pujada força pedregosa), visitem el Salt de Robert i continuem cap amunt fins a arribar a una pista en direcció Fredes. Allà, un cop acabada l'excursió, podrem descansar fent un beure al bar de Fredes.

Dificultat: Mitja

Distancia: 12 km aprox.

Desnivell acumulat: 700 m aprox.

Hores de camí sense comptar aturades: 7 h aprox.

Sortida de dia sencer. Dormint a la Sénia dissabte 14 per fer l'excursió el diumenge dia 15

Dificultat tècnica: Mitja

Dia, hora i lloc de sortida: Quedarem a la Sénia dissabte cap al vespre. Quan la gent s'apunti, farem grup per anar passant la informació.

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge: 17 € a donar directament al conductor.

Distància: 113 km x 2 (anar i tornar) = 226 km
226 x 0,30 (preu per km) = 67,8 €
67,8: 4 (cotxe ocupat per 4) = 17 €.

Socis CEC Cambrils: Activitat gratuïta.
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu "La Sénia" i el vostre "nom".

Recordeu, qui no tingui la Targeta Federativa, haurà de fer-se la temporal abans de divendres 13 de maig

Calçat i roba adequats, esmorzar, dinar i aigua suficient

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc. Tel: 608 17 88 16